آرشیو مرداد ماه 1400

آهن 118 فعال در زمينه فروش انواع آهن آلات از جمله ميلگرد ، تيرآهن ، نبشي ، ناوداني و ... مي باشد .

ميلگرد ساده چيست ؟

۲۲ بازديد

به طور كلي ميلگرد ساده يك نوع از ميلگرد مي باشد كه سطح آن صاف و بدون آج است و همانند تيرآهن يكي از مصالح مهم در ساختمان سازي است و معمولا به صورت كلاف و يا شاخه ايي براي فروش قرار مي گيرد و فرق آن با ميلگرد آجدار در اين است كه ميلگرد آجدار داراي برجستگي هايي بر روي سطح خود مي باشد كه به آن آج مي گويند در صورتي كه ميلگرد ساده اين برجستگي ها را ندارد . 

كارخانه هايي نظير فولاد كوير كاشان ، نورد گرم جهان ، نورد فولاد نوين متين ، آذر گستر سديد و ... در توليد اين اين نوع ميلگرد فعاليت دارند . چنانچه مي خواهيد از قيمت ميلگرد ساده آگاه شويد مي توانيد به سايت آهن 118 مراجعه كرده يا با شماره 54473-021 تماس حاصل نماييد . 

ميلگرد چيست ؟

۲۱ بازديد

ميلگرد يكي از مصالح ساختماني مورد استفاده در سازه ها مي باشد كه با افزايش قيمت آن طبيعتا قيمت ساختمان سازي و خود ساختمان نيز بالاتر مي رود كه در ساختمان سازي ، سد سازي و ... كاربرد دارد . ميلگرد آجدار ، ميلگرد ساده ، كلاف آجدار و كلاف ساده از انواع ميلگرد مي باشند كه كلاف آجدار و كلاف ساده كاملا مشابه با ميلگرد آجدار و ميلگرد ساده مي باشند و تنها تفاوتشان در اين است كه به جاي توليد انها در شاخه هاي 12 متري آن ها را با طول بلندي توليد كرده و با دستگاه خم مي كنند و به صورت كلاف در مي آورند . 

چنانچه مي خواهيد از قيمت ميلگرد آگاه شويد مي توانيد به سايت آهن 118 مراجعه كرده يا با شماره 54473-021 تماس حاصل نماييد .

 

توليد پروفيل فولادي

۱۴ بازديد

كار عمده كارخانجات لوله و پروفيل تبديل ورق فولادي به محصول نهايي با شكل ها و ابعاد مختلف (پروفيل هاي باز و بسته) مي باشد. اين پروفيل ها را در سطح مقطع هاي متفاوت از طريق روش هاي مختلفي از نورد، از جمله نورد گرم و سرد و به وسيله ورق هاي فولادي توليد خواهند كرد. ورق فولادي پس از ورود به كارخانه توزيع و باتوجه به مشخصات ابعادي و مصرف آن ها در قسمت هاي مختلف انبار شده تا وارد پروسه توليد گردد.

مواد اوليه مصرفي اكثركارخانجات قبل از راه اندازي فولاد مباركه از كشور هاي اروپايي و ژاپن تأمين مي گرديد ولي در حال حاضر قسمت عمده آن از طريق فولاد مباركه و قسمتي نيز از كشورهاي آسياي ميانه، برزيل، اروپا و اروپاي شرقي تهيه مي گردد.

توليد پروفيل معمولا به دو روش مستقيم كه معمولا جهت توليد پروفيل هاي باز، و به روش غير مستقيم انجام مي گيرد.

در توليد پروفيل به روش مستقيم، ورق فولادي طي فرآيند شكل دهي، مستقيما به پروفيل تبديل مي شود به گونه اي كه در اين مرحله نيازي به هيچ گونه جوشكاري نخواهد بود. در روش غير مستقيم در توليد پروفيل، ابتدا لوله توليد مي شود، سپس به مرحله شكل دهي و زاويه دار كردن فرستاده مي شود و در نهايت پروفيل توليد خواهد شد.